Doprava a platba

Pokud si vyberete čtyři a více kousků, máte od nás možnost poštovného zdarma. V tomto případě zadejte slevový poukaz "freefour" při objednávce (změna ceny se projeví až v posledním kroku u shrnutí objednávky). Tuto výhodu mají pouze registrovaní zákazníci. Platí při platbě předem na účet, ne pro dobírku.

Cena dopravy + balné (Česká pošta):

Výše uvedené ceny platí pouze pro dopravu v rámci ČR.

Platba:

V případě platby předem můžete peníze poslat přímo z Vašeho účtu pomocí internetového bankovnictví, případně hotově na poště pomocí složenky. Zboží bude odesláno, až po připsání platby na účet, což může trvat několik dní. O přijetí platby i odeslání zboží Vás budeme informovat emailem.

Dostupnost:

Většinu zboží máme skladem, pokud není označeno jako "na objednání" atd. Zboží, které není skladem je v nákupním košíku označeno hvězdičkami a nelze s ním dokončit objednávku. Toto zboží je možno doobjednat pomocí emailu s čekací dobou cca 1 měsíc. V tomto případě nás neváhejte kontaktovat.

Po převzetí zásilku zkontrolujte

Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takové zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.
Pokud zákazník zboží převezme a dodatečně zjistí, že je zboží poškozeno, je povinen se do dvou pracovních dnů dostavit na nejbližší pobočku České pošty a škodu oznámit. Pozdější reklamace není možná. Prodávající nenese zodpovědnost za poškození zásilky během přepravy.